IR darbastalis spausdinti
berniukai mokosi kitaip

Kalbantis su mokytoja, jai vis tiek neaišku, kaip vaikas, kuris nemažai žino ir apsiskaitęs, ir sugeba išsakyti savo nuomonę, nesupranta tokių užduočių. Sukonkretintas užduotis ji pateikia tik specialiųjų poreikių vaikams klasėje. Na, gerai, sakau, paklauskime berniuko,ką jis darytų gavęs užduotį – pasikartoti kalbos dalis, kai visi trys – mokytoja, sūnus ir aš – aptarinėjome mokslo metų pabaigoje vaiko mokymosi rezultatus. Pagalvojęs jis atsakė, kad užsirašytų sakinį ir jame ieškotų daiktavardžių, veiksmažodžių ir pan. Akivaizdu, jog pasikartoti, jam reikėtų praktinių užduočių, bet jis neimtų vadovėlio ar aplankalo, kur surašytos visos kalbos dalys su klausimais ir pavyzdžiais, ir jų nevartytų.

Ir aš pradėjau galvoti, gal tie berniukai yra kitokie, jie kitaip supranta dalykus, daugiau yra praktiški. Juk mudu su vyru irgi labai dažnai absoliučiai nesusikalbame. Pamenu, kaip aptarinėjome, kokią pirksime dujinę viryklę. Ir man atrodė, kad sutarėme po ilgų diskusijų, o jis vis tiek kitokią nupirko. Aš apšalusi sakau, taigi mes sutarėme, kad bus instaliuota į stalviršį,o jis sako, taigi ir aš tau tokią siūliau instaliuotą, o tu norėjai tokios. Aišku, kad ne diskutuoti mums reikėjo, o tiesiog kartu važiuoti į parduotuvę ir išsirinkti viryklę vietoje.

 

http://miestomamos.wordpress.com/2014/05/22/mamutas-ir-zidinys-kodel-berniukus-ir-mergaites-turetume-mokyti-skirtingai/



Susisiekite su mumis!

Vardas:*
Vardas:*
Įmonė:
El. paštas:*
Telefonas:
* Privalomi laukai
Siųsti